عزیز، درود!
انتخاب شهر
نیازمندیهای لوکوپوک
تخته سیاه
درد دل ها
مدیریت ارتباط با مشتریان
پنل پیامک لوکوپوک
تصاویر
دفترک
طراحی وب سایت
نیازمندیهای لوکوپوک
مسابقات تخته سیاه

راهنمای انتخاب تالار پذیرایی

(1397 اسفند 04)

یکی از مهمترین کارهایی که زوجین برای برگزاری مراسم عروسی باید انجام دهند؛ انتخاب مکانی مناسب برای برپایی جشن عروسی است. انتخاب تالار پذیرایی اهمیت بالایی دارد؛ چرا که اگر تالار پذیرایی شرایط و ویژگی‌های مناسبی برای برپایی مراسم عروسی نداشته باشد؛ تمام خدمات و زحماتی که برای تدارکات عروسی کشیده‌ شده است؛ برباد می‌رود؛ چون که مهمانان باید در تالار پذیرایی احساس رفاه و راحتی کنند. به همین دلیل یکی از مهمترین کارهایی که باید پیش از عروسی انجام داده شود؛ انتخاب نوع خدمات مجالس در تالار پذیرایی است. امروزه تالارهای پذیرایی زیاد وجود دارند برای گزینش تالار پذیرایی مناسب بهتر است به نکاتی توجه کنید که عبارتند از:

 

بررسی امکانات و خدمات تالار پذیرایی

اولین نکته پس از در نظر گرفتن میزان هزینه و بودجه برای تالار پذیرایی باید امکانات و خدمات مجالس ارائه شده توسط  تالار پذیرایی را در نظر گرفت. تالار پذیرایی برای برگزاری مراسم عروسی مناسب است که امکاناتی از قبیل لوازم مناسب پذیرایی، صندلی کافی، میز و رختکن داشته باشد. همچنین آسانسور و پارکینگ جزء امکانات تالار پذیرایی محسوب می‌شوند؛ تحقیقات نشان داده تالارهای پذیرایی که آسانسور و پارکینگ دارند از مشتریان بیشتری برخوردارند و سود بیشتری نیز دارند. از طرفی خدمات گل‌آرایی، بادکنک‌آرایی، میزآرایی و میوه‌آرایی  نیز جزء خدمات مجالس تالارهای پذیرایی محسوب می‌شوند که باید آن‌ها را در نظر گرفت.

 

تهیه لیست مهمانان برای برگزاری مراسم عروسی

یکی از کارهایی که باید برای برگزاری مراسم عروسی و انتخاب تالار پذیرایی انجام شود؛ تهیه لیستی از تعداد مهمانان است. با تهیه و شمارش تعداد مهمانان عروسی، دقت عروس و داماد برای انتخاب تالار پذیرایی بالاتر می‌رود. همچنین اشتراک گذاری تعداد میهمانان با مدیریت و پرسنل تالار پذیرایی به آن‌ها در زمان بندی و مدیریت تالار کمک بسیار زیادی می‌کند. بنابراین لیستی از افرادی که قرار است به عروسی دعوت شوند را تهیه کرده و آن را با مدیریت تالار و افراد مهم در میان بگذارید تا بتوانید عروسی با کیفیتی برگزار نمایید.

 

وجود برق اضطراری و سایر امکانات تالار پذیرایی

یکی دیگر از نکاتی که بسیار مهم است وجود برق اضطراری برای تالار پذیرایی است؛ چرا که در هر زمانی می‌تواند به دلایل مختلفی برق قطع شود. بنابراین تالار پذیرایی باید برای زمان‌های به خصوص، برق اضطراری و امکانات مناسب داشته باشند و بتوانند برگزاری مراسم عروسی را به خوبی مدیریت کنند. به همین دلیل برای انتخاب تالار پذیرایی بهتر است برق اختصاصی تالار پذیرایی را بررسی کنید.

 

توجه به جزئیات مهم تالار پذیرایی

بسیاری به اشتباه بر این باورند که جزئیات تالار پذیرایی در کیفیت آن اهمیت زیادی ندارد؛ در حالی که جزئیات هستند که کیفیت یک تالار را بهبود بخشیده و آن را از دیگر تالارهای پذیرایی متمایز می‌کند. به همین دلیل در زمان انتخاب تالار پذیرایی به جزئیات آن توجه کنید. از جمله جزئیاتی که باید به آن‌ها توجه کرد می‌توان به پوشش پرسنل، نحوه برخورد پرسنل، اخلاق و رفتار پرسنل، نحوه پذیرایی و خوش آمد گویی به مهمانان، طراحی میز و صندلی، گروه موزیک، آتش‌بازی و ... اشاره کرد.

 

زمان تالار پذیرایی

بسیاری از زوجین انتخاب تالار پذیرایی جزء کارهایی که آخرین زمان باید انجام شود به حساب می‌آورند؛ در حالی که بیشتر زوجین اگر زمان کافی برای انتخاب تالار در نظر نگیرنند ممکن است دچار ترس و اضطراب شوند؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود که انتخاب تالار پذیرایی را جزء اولین کارها  قرار دهید تا با آرامش و زمان مناسب تالار پذیرایی را انتخاب نمایید.

 

 

تشریفات

تالار پذیرایییکی دیگر از نکاتی که باید برای گزینش تالار پذیرایی مد نظر قرار داده شود؛ ارائه خدمات تشریفات است. تشریفات عروسی به کلیه خدماتی می‌گویند که برای برگزاری مراسم عروسی در نظر گرفته می‌شوند.  موسسات یا تالارهای پذیرایی ارائه دهنده خدمات تشریفات کلیه امور اعم از انتخاب تالار، انتخاب سالن زیبایی عروس، آرایشگاه داماد، تهیه غذا و میوه؛ تهیه آتلیه عکاسی و فیلمبرداری را انجام می‌دهند. تالارهای پذیرایی که خدمات تشریفات را انجام می‌هند هزینه مجزایی نسبت به خدمات تالار پذیرایی دریافت می‌کنند. استفاده از موسسات یا تالارهای ارائه دهنده خدمات تشریفات باعث صرفه جویی در زمان انرژی و ایجاد حس آرامش و کاهش استرس و اضطراب برای تدارکات عروسی می‌شود. همچنین بسیاری از عروس و دامادها تجربه کافی ندارند بنابراین از خدمات تشریفات استفاده می‌کنند.

این مقاله توسط واحد محتوای سایت ایرانگان تولید شده و هرگونه کپی‌برداری از آن با ذکر منبع بلامانع است.

شما هیچ آگهی را در لیست علاقه مندی های خود ذخیره نکرده اید..